Intressant föreläsning

1kommentarer

 Pedagogiken på förläsningarna är väldigt varierande några gånger så är föreläsarna riktigt bra men det är rätt ofta som jag tycker att det är helt upp åt väggarna. Exempelvis föreläsaren i "Conservation of soil and water resources" som ger oss detta materialet att gå igenom under föreläsningen:
 
Kan tilläggas att detta är en klass med ca 30% utbytesstudenter.
 
Vidare förklarar han sedan materialet genom att läsa innantill:
Jag kan ju säga att jag inte lärde mig mycket på denna föreläsningen och jag funderar skarpt på att förbereda en egen föreläsning till nästa gång, jag kan ju inte göra det sämre i alla fall! Det är tur att kursen även bygger på några exkursioner, jag hoppas att de kommer att vara lite mer lärorika!

1 kommentarer

Lloyd

14 Mar 2013 10:04

Du får starta (?) ett studieråd!

Kommentera

Publiceras ej