Delfiner som dansar till Gangnam Style!

0kommentarer

 
Regnet har tvingat oss till inomhusaktiviteter idag så efter en ltill ång sovmorgon i riktigt sköna sänga begav vi oss till Ocean World där vi tittade på en Delfin Show.
Första numret var några riktigt duktiga och humoristiska sjölejon. 
 
Efter sjölejonen var det några riktigt konstiga "akrobater" som gjorde en show där en riktigt storbystad kvinna/man jagade några pirater som tagit hennes väska. De var inte så duktiga men väldigt modiga då de kastade sig ut från väldigt hög höjd ner i bassängen.
 
http://www.youtube.com/watch?v=_ZrRw5klcdg&feature=youtu.be
Då jag inte är så teknisk av mig gör jag så här och jag hoppas att ni kan se klippet.
 
Sista numret var delfinerna och rätt vad det var började de dansa till Gangnam Style, kändes väldigt asiatiskt med söta djur och Gangnam Style!
 
http://www.youtube.com/watch?v=8AncJVDVGvQ&feature=youtu.be
Fick inte upp kameran förrän i slutet men delfinerna var väldigt duktiga på att göra Sexy Lady.
 
Det mesta med stället kändes bra och det känns bra att alla kan se att delfiner är söta djur som man ska behandla väl. Men det fanns ändå en del som de behöver arbeta med på anläggningen. 
 
Kvällen spenderades än en gång på Keelung nattmarknad. Där finns så mycket god mat! Ikväll blev det krabba och till efterrätt blev det färskpressad apelsinjuice! Vi ska lämna här imorgon men jag kommer att sakna marknaden!
 
 

Kommentera

Publiceras ej