Internet

0kommentarer

Usch vad jag vill ha internet på mitt rum nu. Hela lördag förmiddagen åkte jag runt över hela Taichung för att leta efter ett mysigt ställe med WiFi för att fixa en massa på internet.
Jag tycker inte precis att vårat gemensamma rum där vi har ett långsamt internet ger speciellt mycket inspiration, speciellt inte nu när alla håller på att flytta tillbaka efter nyårsledigheten.
 
Efter att ha upptäckt nya delar av Taichung men inte hittat något internet kom jag hem till Maja och Juliette och vi bestämde oss för att äta lunch på ett bageri för att kanske kunna få en riktiga macka, den var faktiskt nästan som en vit svensk bulle, (fralla för er som inte är skåningar).
 
På vägen hem gick vi förbi ett massageställe. Jag och Maja fick spontant för oss att få varsin fotmassage! En riktigt duktig herre med otroligt starka händer knådade oss. Var riktigt skönt och han kunde verkligen sin sak, inget mähä här inte. Gjorde lite ont framförallt på vaderna som hade träningsvärk efter allt vandrande.
 
På kvällen blev jag bjuden på Thaimat av Thailändarna de har en kompis som doktorerar här och ibland får de låna hennes labb för att laga mat i.
Kändes väldigt säkert när man möttes av denna på dörren
Ta mig, Au och Bou lagar mat!
Riktigt gott och starkt blev det! En typisk bil av Pim, Ta mig och Vladimir!
 
Kvällen avslutades med att vi undersökte Taichungs nattliv och dansade hela natten!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej