New Years Lunch!

1kommentarer

Tillbaka i Taichung hade min advisor Dr Israel Jiang bjudit mig på lunch tillsammans med de andra utbytesstudenterna som Dr Jiang har hand om. Lunchen var på ett jättefint hotell och jag hade fått ett bussnummer som jag skulle ta och ett namn på en busshållplats. Efter att ha åkt buss i över en timme och bara blivit mer nervös över att jag kommit fel kom jag fram till hotellet och det var verkligen jättefint! Jag hade tagit god tid på mig så fast bussresan tog längre tid än jag trott kom jag fram i tid till halv tolv och fick hälsa på Dr Jiang och min nya Buddy Irsa. De andra var väldigt sena och den sista kom halv två. 
 
Vi fick en åtta-rätters lunch med allt från sparrissallad till fläsk till fisk till cheesecake. Det mesta var jättegott!
 
Efter denna fina måltid bjöd han hem oss till sin lägenhet som var full av saker! 
Han samlade på allt från Hello Kitty grejer till Heineken lastbilar till Holländska figurer, verkligen allt!
 
En sovande björn som var jätteviktig i samlingen!
 
En bild på oss allesammans!
 

1 kommentarer

Lloyd

16 Feb 2013 19:42

Svårstädat..?

Kommentera

Publiceras ej