Mitt schema.

1kommentarer

Vi skulle välja minst 6 credits för denna terminens kurser. Efter att ha kollat runt kom jag och Maja fram till att 7,5cedits nog kan räknas som 30hp termin på masternivå. Det hela slutade på att jag kommer att läsa 13 credits och sen får jag se hur det går. Både här och när jag ska tillgodoräkna mig i poängen i Sverige.
 
Mitt schema kommer att se ut så här:
 
Mån 18-20, Kinesiska
Tis 10-12, Climate Change
Ons 14-17, Economical analysis, 18-20, Kinesiska
Tor 8-10, Ecological Agriculture, 10-12, Taiwanese Culture and Religion
Fre 8-11, Conservation of soil and water resources.
 
Så min helg kommer att börja på fredag kl 11 och fortsätta till måndag kl 18. Vilket betyder att jag kan göra hur många helgutflykter jag vill!

1 kommentarer

Lloyd

06 Mar 2013 16:56

Å så fint!

Kommentera

Publiceras ej